Tuesday, November 25, 2008

Holiday..


Sula 2 minggu talak update. Haiya macam macam sula jadik. Wang masuk kemudian terbang balik. Talak Ong la ini dua minggu. Langgar itu anjing ka musang ka pun talak tau. Tapi itu radiator sama bumper pun sula hancuss. Haiya..

Ari Isnin sama Selasa wa sula cuti. Manyak syok rasa mau sambung lagi sampai Jumaat dan seterusnya. Ini time cuti talak ada orang call pasal kilija. Itu pasal manyak syok. Tapi ada orang antar email kasik tunda meeting pasal wa sula cuti. Haiya manyak malas mau pegi itu meeting maa.

Ini 2 minggu wa sula belajar satu perkara. Kalau lu orang drive dekat itu highwat PLUS and ada langgar objek, binatang atau yang sewaktu denganya dan menyebabkan kerosakan kepada kenderaan bolehlah menelefon 1800-88-0000 mintak bantuan. Kemudian PLUS Ronda akan datang angkat gambar dan lu olang boleh kena isi borang dekat itu PLUS. Semua kerosakan akan ditanggung oleh PLUS sebab mana boleh ada objek atau binatang atas itu highway. Lu olang boleh fight pasal ini barang.

Semoga semua selamat..

1 comment:

Sahaini said...

ooo, itu macam ka? kalau saya langga unggas, itu celemin depan manyak kotot, muleh call itu number ya. buleh claim sabun ka?